Waar denk je aan tijdens het hardlopen?

Mijn antwoord: Even voelen buiten want ik trek juist meestal te weinig aan. Koud? Lange mouwen. Deur dicht. Oh nee, licht vergeten. Kloppen op het raam en gebaren. Deur gaat open. Arm steekt uit met mn licht. Veel plezier! Ja dank je. Onderweg. Horloge aan. En kijken, kijken… als ik bij die paal ben gaat gps aan. En ja hoor… vergeet de stress in de eerste 200m of ie het wel doet. En dan begint het. Eigenlijk heb ik al 200m gelopen. Oh zware benen vandaag. En even later. Werk dit. Werk dat. Ga ik hier nu al die kilometers aan denken? Waar zal ik een foto maken? Niet hier want dit is woonwijk. Misschien daar. Oh wat is het al donker. Worden geen mooie foto’s. Laat maar, geen foto. Gewoon relaxt lopen. En ineens denk ik nergens meer aan, maar dat merk ik pas achteraf. Dan ga ik rekenen. Loop nu zoveel kilometer, kan ik mn kids nog in bed leggen? Ja als ik nu naar huis ga. Dan kom ik bij huis aan. Klop op het raam. Oh wil jij even foto maken, ik ben het vergeten. Hoe ging het? Ja lekker, eerste kilometer niet en nu wilde ik eigenlijk niet stoppen. He? Zijn de kids nog op? (Daarom kwam ik toch op tijd naar huis?) πŸ˜‚πŸ’ͺπŸΌπŸƒπŸΌβ€β™€οΈ

17-03-2017 08-07-40

Geef een reactie

