Over hardloopkleding en hoe je er verknocht aan raakt.

Die liefde van mij voor mijn hardloopkleding begrijpt niet iedereen. Er is gelukkig een groepje dames waar ik het goed bij kwijt kan.Een leuk aspect van het merk InknBurn is, dat het haar waarde niet verliest. De kleding blijft mooi, dus of je het nu eerste, tweede of derdehands aanschaft, je krijgt altijd waar voor je geld. Een snag kan gebeuren door gebruik, maar de kleuren blijven zoals je het item kocht. Meestal krijg je ook korting als je tweedehands overneemt met een beschadiging.

De prijs voor een tweedehands in uitstekende staat, is dan ook de verkoop prijs. Je kunt het voor meer aanbieden op eBay, maar als ambassadrice blijf je daar natuurlijk ver van. Als je de Facebook community ‘For the love of InknBurn’ volgt, kun je je voor je meest gewilde items op de ISO (In search of) lijst laten zetten. Het mooie van deze FB pagina is dat deze lijst gebruikt wordt om een item te koop aan te bieden. Jij krijgt de eerste keuze en vanaf de eerstgenoemde op de lijst tot de laatste krijg je ongeveer een dag de tijd om te reageren of je het item wel of niet wilt.

Te gek, want een paar maanden geleden had ik mezelf toch maar op de lijst gezet voor de Nerd Tight.Het was een longshot, want ze zijn zeldzaam en zeker in Nederland zo goed als niet te verkrijgen. Er waren er twee in Nederland en totaal niet aan mijn kant van de maattabellen.

IMG_5943.JPG

Groot was dan ook mijn verbazing drie weken geleden toen ik ineens werd getagd om tegen kostprijs de Nerd Tight te kopen. Shipment vanuit de US gaat altijd snel, maar deze keer niet. Ik werd er zenuwachtig van. Het zal toch niet. Maar precies de nacht dat ik besloot om via Twitter Postnl te benaderen, bleek de tight aangekomen te zijn in NL. En de volgende dag lag mijn Unicorn (het item dat je het allerliefste wilt) Tight op mij te wachten. Nu zijn er dus 3 in Nederland. ’s Middags hadden we een leuke funrun in de sneeuw. Prachtige afstekend tegen het rood van de tight.

pastarun

Hoe ik hierbij kom. Ik voelde me van de week eventjes gek. Alsof ik te ver ging in mijn liefde voor deze kleding. Van de week gaf ik een vriendin een shirt mee voor haar man. John pastte het niet en het is zo leuk om er dan iemand anders er blij mee maken. Ik vind het sowieso mooie cadeaus om te geven. Sportieve kleding, dus functioneel en mooi en promoten van een healthy lifestyle. Ik vroeg die avond aan haar, goh hoe zit het shirt? Oh, zei ze; ik heb het nog niet gegeven, het zit nog in m’n fietstas. Ik dacht. Dat doe je toch niet, zo’n mooi shirt zou ik nooit in m’n fietstas laten liggen. InknBurn verzorg je 😉 Gelijk kwam het relativeren. Ik dacht echt bij mezelf dat dit te ver ging. Maar het is gewoon wel een feit, die liefde komt wanneer je je eerste item thuis krijgt in dat mooie welbekende zwartje zakje.
Daarna is de manier waarop je omgaat met je sportkleding voor altijd anders.
Toch, Myra, Simone, Mandy, Inge, Inge, Maaike, Martine, Floor, Bianca, Bien, Saskia, Sonja, Marja, Marlon, Nils, Anne, Remco, Esther, Katia, Dorothea, Lia, Ingrid, en alle andere InB fans?

“Als je niet snel bent, dan moet je ervoor zorgen dat mensen op een andere manier nog weten dat je meedeed” – Lisette, 2016

 

Geef een reactie

